»Predstava Mama se ukvarja ne samo z družino, ampak z najožjo celico s katero pridemo v stik čim se rodimo, oziroma še preden se rodimo, že v maternici. To je prvi odnos v katerega vstopamo, zato je nas zanimalo raziskat točno ta odnos skozi gledališče in poiskati njegove zamolčanosti.«
»Pogosto najprej nagovorimo mame kot prve krivke za travme, ki smo jih imeli, predvsem pa se v družbi predvsem govori o materinstvu s stališča pogleda na osebo, ki bo ravnokar rodila, s stališča osebe, ki menja plenice, s stališča osebe, ki je razpeta med družino in kariero, mi pa mislimo, da je za materinstvom še nekaj več kot teh nekaj prvih let.«
»Imamo odnos s svojimi starši še globoko v odraslost, imamo odnos s svojo mamo takrat ko razmišljamo ali bi stopili na njeno mesto, imamo odnos z mamo, ko jo dojamemo kot osebo in ne kot človeka, ki te je vzgojil.«
»Prav ta družbeno določeni ideološki kontekst skupnosti, v katero se Darinka omoži, je tisto, kar ji živeti po svoje preprečuje – kjer je enotnosti preveč, bosta individualnost in avtentičnost navadno smatrana kot invazivna.«
»Interpretacija Šeligove drame naslavlja posameznika, razpetega med samosvojostjo in željo po življenju v skupnosti, ter v ospredje postavlja prav vprašanje zmožnosti živeti sebe oz. svoje telo, ne da bi posegali v življenje oz. v telo drugega, ter žrtve, ki jih odločitev za avtentičnost navsezadnje terja.«
»Glavni kriteriji, ki so me vodili pri izbiri, so inovativnost, avtorska vizija ter nedobesednost, potem me je zanimala tehnična izvedba, nisem ocenjevala poezije same, ampak me je zanimalo, na kak način je besedilo v interakciji z videom in obratno, predvsem sem torej vrednotila filmski, in ne pesniški jezik.«